Manažer/ka helpdesku

volné

Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici manažera/manažerky helpdesku. Na této pozici budeš vést a rozvíjet tým o přibližně 13 lidech, komunikovat na denní bázi, úzce spolupracovat s interními týmy a pravidelně reportovat. Mezi tvou náplň práce bude patřit i hledání nových příležitostí a strategické směřování helpdesku.

 

Očekáváme

 

  • Radost ze života
  • Samostatnost
  • Spolehlivost
  • Schopnost práce v týmu

 

Mimo výše zmíněné je pro nás důležitá:

  • Schopnost laskavé péče o klienta
  • Zkušenosti s vedením týmu
  • Zkušenosti v oblasti Customer Care/Helpdesk/Call centra
  • Výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti
  • Organizační schopnosti
  • Technické a analytické myšlení (chápání základních technologických principů nutností)
  • Komunikativní znalost AJ
  • Znalost nástrojů Sales Force výhodou
  • Flexibilitu, samostatnost, zodpovědnost
  • Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)

 

Nabízíme

  • Pracovní Macbook
  • Skvělý kolektiv
  • Vzdělávání
  • Profesní růst
  • Neomezená dovolená

 

Budeš součástí kolektivu, který spolu nejen rád pracuje, ale také chodí na pivo, v létě na paddleboard a v zimě třeba na bowling. Nejsme svázaní pravidly velké korporace a každý u nás má své slovo.

Dostaneš vlastního mentora, který se o Tebe postará a se vším ti pomůže.

Finanční prémie za plnění týmových cílů, stravenky a multisportka jsou příjemným bonusem navíc. Jo, a dostane se ti možnosti dalšího osobnostního i profesního rozvoje :)>