Career
manager/ka helpdesku
Information
about the job position
We are a team with passion for IT. Together with clients we realize their ideas in the digital world: effectively, comprehensibly and with kind care.
Komunikace s kontaktními osobami klienta využívajícími služeb helpdesku Úzká spolupráce s interními týmy Předávání relevantních informací do týmu Zpracování nových zákaznických požadavků na služby helpdesku Pravidelný reporting výkonnosti helpdesku – klientům i interně Vedení a rozvoj týmu cca 10-13 lidí Hledání nových příležitostí k uplatnění služeb helpdesku napříč interním i klientským portfoliem produktů a služeb Strategické směřování helpdesku Práce v systému Navision a TMS (Ticket management system) - zaškolíme

- Radost ze života
- Samostatnost
- Spolehlivost
- Schopnost práce v týmu
Zkušenosti v oblasti Customer Care/Helpdesk/Call centra Výborné komunikační a vyjadřovací dovednosti Organizační schopnosti Technické a analytické myšlení (chápání základních technologických principů nutností) Komunikativní znalost AJ Znalost nástrojů Sales Force výhodou Flexibilitu, samostatnost, zodpovědnost Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Nabízíme
- Pracovní Macbook
- Skvělý kolektiv
- Vzdělávání
- Profesní růst
- Neomezená dovolená
Budeš součástí kolektivu, který spolu nejen rád pracuje, ale také chodí na pivo, v létě na paddleboard a v zimě třeba na bowling. Nejsme svázaní pravidly velké korporace a každý u nás má své slovo.
Dostaneš vlastního mentora, který se o Tebe postará a se vším ti pomůže.
Finanční prémie za plnění týmových cílů, stravenky a multisportka jsou příjemným bonusem navíc. Jo, a dostane se ti možnosti dalšího osobnostního i profesního rozvoje :)>
Team Adbros


